مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 07:102023-01-14اقتصادي

آغاز بکار حمل و نقل عمومی شهری چابهار بعد از 20 سال با 2 دستگاه اتوبوس


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: بعد از گذشت 20 سال با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد حوزه حمل و نقل عمومی شهری چابهار مجددا با 2 دستگاه اتوبوس آغاز بکار کرد و از این پس شهروندان می توانند از خدمات آنها بهره ببرند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: بعد از گذشت 20 سال با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد حوزه حمل و نقل عمومی شهری چابهار مجددا با 2 دستگاه اتوبوس آغاز بکار کرد و از این پس شهروندان می توانند از خدمات آنها بهره ببرند.

داود قریشی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که پس از گذشت دو دهه ظرفیت سیستم حمل و نقل عمومی رونق بیشتری خواهد گرفت و علاوه بر 2 دستگاه اتوبوس فعلی، پنج دستگاه اتوبوس هر کدام با ظرفیت 40 نفر خریداری شده و به ناوگان اضافه می شوند.

وی با اشاره به اینکه از 500 سهمیه تاکسی به چابهار اختصاص داده شده بود، در نهایت 237 تاکسی پژو 405 با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان در سالجاری به ناوگان حمل و نقل شهری در این شهرستان افزوده شده است، گفت: چابهار شهر توریستی، اقتصادی و تجاری، تفریحی و گردشگری است بطوریکه سالانه حدود یک میلیون نفر مسافر و سرمایه گذار در آن تردد می کنند و این حجم مسافر نیاز به جابجایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار حمل و نقل عمومی شهری چابهار بعد از 20 سال با 2 دستگاه اتوبوس

آغاز بکار حمل و نقل عمومی شهری چابهار بعد از 20 سال با 2 دستگاه اتوبوس