مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:302023-01-13بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان با نبیه بری


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رییس مجلس لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در بیروت حضور دارد، امروز (جمعه) 23 دی ماه و در ادامه دیدار و گفت وگو با مقامات لبنانی با نبیه بری رییس مجلس لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

وی پیش از این نیز با نجیب میقاتی نخست وزیر و عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفت وگو کرده بود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه، محمدصادق فضلی مدیرکل وزارتی و مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت نیز در این ملاقات حضور داشتند.

وزیر خارجه ایران همچنین در نشست خبری مشترک با همتای لبنانی با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات و توان تکنولوژی برتر آماده ساخت نیروگاه های برق مورد نیاز لبنان در چارچوب توافقی که صورت خواهد گرفت، است، اظهار داشت: امنیت و پیشرفت لبنان را امنیت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و منطقه می دانیم.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت از مقاومت در لبنان و فلسطین در مقابل تهدیدات و گستاخی های رژیم صهیونیستی حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با نبیه بری

دیدار امیرعبداللهیان با نبیه بری