مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:202023-01-13سياسي

آمریکا باید از منطقه اخراج شود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران، گفت: پس از فرار شاه خیلی طول نکشید که بساط آمریکا از کشور ما برچیده شد و آن ها ذلیلانه از کشور ما فرار کردند و امروز مخصوصاً پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام عزم ما .

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران، گفت: پس از فرار شاه خیلی طول نکشید که بساط آمریکا از کشور ما برچیده شد و آن ها ذلیلانه از کشور ما فرار کردند و امروز مخصوصاً پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام عزم ما جزم شده است که آمریکا بایستی از منطقه اخراج شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که جمعه 23 دی 1401 در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: یک چشمه جوشان و رحمت خدا که باعث می شود ما با تقوای الهی آشنا شویم، نسبت به آن شناخت پیدا کنیم، آن را بفهمیم و به آن عمل کنیم، قرآن کریم است.

این چشمه رحمت بیانات نورانی رسول گرامی اسلام (ص) وجود دارد، هر چه این ها را بیشتر بشناسیم، بیشتر به مسئله مهم تقوا پی می بریم و شناخت پیدا می کنیم و همه همت می کنیم که جامعه ما با تقوا زیبا شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: هر چه بدی می بینیم از بی تقوایی است، اگر در محیط خانواده، اعضای خانواده احترام یکدیگر را رعایت نکنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید از منطقه اخراج شود

آمریکا باید از منطقه اخراج شود