مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:052023-01-13سياسي

امام جمعه ساوه: مسوولان در بحث مسکن یکصدا باشند


امام جمعه ساوه با تاکید بر لزوم تمرکز به مسئولان در خصوص اجرای طرح مسکن ملی تاکید کرد: از مسئولان انتظار می رود یکصدا باشند نه اینکه استاندار و فرماندار و وزیر و مسئول هرکدام حرفشان فرق کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر گفت: ولادت هر یک از ائمه(ع) و معصومین ارزش و جایگاه والایی دارد اما در خصوص حضرت زهرا(س) و امام زمان (عج)به شب قدری تشبیه شده که نشان از اهمیت بالای آن دارد.

وی افزود: نام گذاری سالروز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز مادر نشانگر جایگاه والای زن در دین مبین اسلام است و به ما میفهماند که باید قدر مادران خود را بدانیم.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه کشور ما شیر زنان زیادی را در دل خود جای داده است، گفت: مادران و همسران و خواهران شهدا، زنان غیور فاطمی در حوزه های مختلف، قهرمانان بانوی کشور در عرصه های داخلی و خارجی، دانشمندان، اساتید، مخترعان ، معلمان و .

که بعنوان یک زن بخش مهمی از جامعه ما را تشکیل داده اند همگی در این کشور عزیز رشد پیدا کرده و به درجات عالیه رسیده اند.

رحیمی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم قدردان مادران و همسران خود باشیم، ادامه داد: جمله معروف بهشت زیر پای مادران است مصدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: مسوولان در بحث مسکن یکصدا باشند

امام جمعه ساوه: مسوولان در بحث مسکن یکصدا باشند