مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:002023-01-13سياسي

بازسازی انقلابی در بخش های مدیریتی کشور انجام شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دولت نیازمند بازسازی انقلابی و فکورانه در همه عرصه های مدیریتی است، گفت: مدیریت ها باید بر ریل انقلاب حرکت کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دولت نیازمند بازسازی انقلابی و فکورانه در همه عرصه های مدیریتی است، گفت: مدیریت ها باید بر ریل انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی 23 دی ماه، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از پذیرش اصول و عقاید دینی، مهم ترین وظیفه انسان، کسب تقوا است.

وی با بیان اینکه پس از آن که انسان به وحدانیت خدا و رسالت نبی مکرم اسلام شهادت داد، کسب تقوا مهم ترین وظیفه است چرا که تقوا صفتی است که سبب می شود، انسان واجبات را انجام داده و محرمات را ترک کند، افزود: تمام تلاش ما باید کسب تقوا به عنوان توشه آخرت باشد.

شاهرخی با بیان اینکه تمام عبادات، ازجمله عبادات مالی، حضور در نماز جماعت و جمعه، پرداخت انفاق های واجب و مستحب برای کسب تقوا است، خاطرنشان کرد: در آیه 131 سوره نساء آمده است که تمام کتب آسمانی، انسان را سفارش به تقوای الهی کرده است کمااینکه در بیانی از مولای متقیان نیز آمده است، بهترین راهی که سبب سعادت و پیروزی انسان می شود، با تقوا به دست می آید پس اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی انقلابی در بخش های مدیریتی کشور انجام شود

بازسازی انقلابی در بخش های مدیریتی کشور انجام شود