مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:002023-01-13سياسي

اهانت نشریه فرانسوی نشانه عصبانیت غرب از شکست فتنه ها است


اهانت نشریه فرانسوی نشانه نبود منطق و عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه ها و آشوب های اخیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه از ایران اظهار داشت: این روز درس عبرتی است برای همه طاغوت ها و ظالمان که سرانجامی چنین خواهند داشت.

وی بیان کرد: روز سیزدهم آبان، روز نوزدهم دی، روز نهم دی، روز بیست و نهم بهمن (قضیه تبریز) روز تشییع شهید سلیمانی، روز تشییع شهید حججی اینها همه ایام الله هستند، اینها را می خواهند کتمان کنند در حالی که اینها هر کدام یک مشعلی هستند.

امام جمعه دشتستان با اشاره به درس های بصیرتی از ماجرای 19 دی تصریح کرد: سرعت عمل، خطرات مبارزه و قیام را به جان خریدن، اقدام و حرکت به هنگام و بدون تأخیر، استفاده از حربه تبلیغات از ابتدای انقلاب تا آشوب های اخیر و جهاد تبیین: علاج وسوسه تحریف از جمله این درس ها است.

وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی صهیونیستی به مرجعیت و رهبری تاکید کرد: تمدن منحط غربی گرچه در مقام ادعا شعار حقوق بشر و آزادی سر می دهند، اما در حقیقت اینها آزادی و حقوق بشر را به اسارت در آورده اند و با تزویر و فریب، آن را به ابزاری جهت نیل به اهداف شیطانی خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت نشریه فرانسوی نشانه عصبانیت غرب از شکست فتنه ها است

اهانت نشریه فرانسوی نشانه عصبانیت غرب از شکست فتنه ها است