مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:302023-01-13سياسي

حضرت زهرا(س) اسوه دفاع از ولایت هستند


امام جمعه موقت کالپوش ضمن گرامیداشت سال روز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: این بانوی گرانقدر در دفاع از ولایت چه در مقام اندیشه و چه در گفتار و رفتار، - میامی- امام جمعه موقت کالپوش ضمن گرامیداشت سال روز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: این بانوی گرانقدر در دفاع از ولایت چه در مقام اندیشه و چه در گفتار و رفتار، الگوی بزرگ همه جامعه اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های این هفته نمازجمعه کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد با اشاره به سالروز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و روز زن، تاکید کرد: حضرت زهرا (س) بهترین الگوی برای بانوان جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آن حضرت نسبت به دفاع از ولایت در اندیشه و چه در گفتار و رفتار در بالاترین مرتبه و والاترین نقطه عملکرد قرار دارند لذا بهترین الگوهای اسوه ولایتمداری محسوب می شوند، افزود: اندیشه و گفتار و رفتار آن بانوی دو عالم در موضوع ولایت سرلوحه تمامی تلاش ها و کوشش های بزرگان و نام آوران عرصه دین و دینداری است.

امام جمعه موقت کالپوش با اشاره به ویژگی های بارز حضرت زهرا (س) بیان کرد: تکریم امام در تمامی صحنه های سخت و دشوار زندگی، نشانِ بانوی بی نشان و مظلوم تاریخ است همچنین در زندگی ایشان می توان به ایفای نقش سخن گویی امام در روزهایی که امیر المؤمنین (ع) مأمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) اسوه دفاع از ولایت هستند

حضرت زهرا(س) اسوه دفاع از ولایت هستند