مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:202023-01-13ورزشي

در پیکان چه می گذرد؟/ ریخت وپاش ها تمام شد، بدهی ها را پرداخت کنید!


تیم والیبال پیکان با وجود اینکه با ریخت و پاش های فراوان عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب کرده، اما تصمیمی برای پرداخت بدهی های خود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در تاریخ 30 اردیبهشت 1401 بود که تیم والیبال پیکان توانست عنوان قهرمانی رقابت های جام باشگاه های آسیا را کسب کند.

 تیم پیکان تهران در دوازدهمین حضور خود در رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا موفق به کسب مقام قهرمانی شد تا برای هشتمین بار جام این مسابقات مهم را بالای سر ببرد و سهمیه رقابت های جهانی را بگیرد.

والیبال ایران امسال برای چهارمین بار در این رقابت ها میزبان بود.

کشورمان در سال 2002 برای نخستین بار میزبان این رقابت ها شد و در سال های 2004 و 2013 نیز میزبانی به ایران رسید، اما امسال شرایط کمی متفاوت تر از ادوار گذشته بود.

 تیم پیکان که با هفت قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو نشان برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این رقابت ها بود با فدراسیون والیبال وارد مذاکره شد و توانست میزبانی را به نام خود ثبت کند.

در پایان این رقابت ها امیر عطابخش، مدیرعامل وقت باشگاه پیکان در اظهارنظری مدعی شد که  مسابقات جام باشگاه های والیبال آسیا را برگزار کردیم و حدود 10 میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیکان چه می گذرد؟/ ریخت وپاش ها تمام شد، بدهی ها را پرداخت کنید!

در پیکان چه می گذرد؟/ ریخت وپاش ها تمام شد، بدهی ها را پرداخت کنید!