مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:002023-01-13سياسي

مادران فاطمی شهدای فاطمیون در قاب تصاویر


مادر، مادر است، اما هنگامی که پای اعتقاد و دفاع از آرمان باشد، حاضر است پسرش را راهی دفاع از حرم کند تا در پیشگاه حضرت زهرا (س) روسفید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، دفاع از حرم ملیت و قومیت نمی شناسد، وقتی حرم دختر حضرت فاطمه زهرا (س)، زینب کبری (س) در معرض حمله تروریست های تکفیری قرار گرفت، برخی مادران افغانستانی با رهسپار کردن پسران رشیدشان به خط مقدم مبارزه با داعش نامشان را در زمره یاری دهندگان حضرت زهرا (س) ثبت کردند و برخی نیز مفتخر به مدال مادری شهید در راه زینب (س) شدند.

امروز به بهانه روز مادر بر آن شدیم تصاویری از شهدای لشکر فاطمیون با مادرانشان را منتشر کنیم.

شهدایی که هنگام اعزام این شعر بر لب جاری می کردند: به روز محشر در دل های محزون، شود هول قیامت هر دم افزون/ رسد چون نوبت عفو و شهادت، ندا آید که أین فاطمیون.

شهید حسین علیزاده   شهید محمود حیدری   شهید سیدمحمدحسن حسینی (سیدحکیم)   شهید رضا بخشی (فاتح)   شهید احمد شکیب احمدی   شهید محمد محمودیان   شهید محمد نسیم محمدی   شهید محمد وطنی درباره این شهیدان بیش تر بدانید شهید سیدمحمدحسن حسینی معروف به سیدحکیم از فرماندهان ارشد فاطمیون است که آزادسازی شهر پالمیرا (تدمر) را برعهده داشت و به خاطر دقت عملش در این علمیات، فاطمیون در این نبرد یک شهید هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران فاطمی شهدای فاطمیون در قاب تصاویر

مادران فاطمی شهدای فاطمیون در قاب تصاویر