مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:302023-01-13سياسي

بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق از شنبه/ قانون برنامه؛ بعد از عید


عضو کمیسیون تلفیق مجلس، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق از شنبه هفته آینده رسیدگی به لایحه بودجه را در دستور کار قرار می دهد، تصریح کرد: تا یکشنبه هفته بعدتر باید رسیدگی اولیه را انجام دهیم و دولت باید از کلیات بودجه دفاع کند.

- بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق از شنبه/ قانون برنامه؛ بعد از عید ایسنا/گیلان عضو کمیسیون تلفیق مجلس، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق از شنبه هفته آینده رسیدگی به لایحه بودجه را در دستور کار قرار می دهد، تصریح کرد: تا یکشنبه هفته بعدتر باید رسیدگی اولیه را انجام دهیم و دولت باید از کلیات بودجه دفاع کند.

سید کاظم دلخوش اباتری، با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 1402 به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، لایحه قانون برنامه در خردادماه و لایحه قانون بودجه در آذرماه باید تقدیم مجلس شود، اما امسال دولت موفق نشد سر موعد مقرر لایحه قانون برنامه هفتم را تنظیم کند.

وی با بیان اینکه دولت اکنون لایحه بودجه 1402 را تهیه کرده است، افزود: مجلس ابتدا به دنبال رسیدگی به قانون برنامه و سپس قانون بودجه بود، اما متاسفانه هم قانون برنامه و هم قانون بودجه با تاخیر مواجه شد و لذا نباید یک سال بودجه کشور را بلاتکلیف بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق از شنبه/ قانون برنامه؛ بعد از عید

بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق از شنبه/ قانون برنامه؛ بعد از عید