مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:302023-01-13اجتماعي

نصب 20 هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی ایلام


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: نصب 20 هزار تابلو کامپوزیتی و 6 هزار و 500 کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها در طول سال جاری از اقدامات این اداره کل بوده است.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجرا و انجام 6 هزار و 169 کیلومتر لکه گیری راه های اصلی و 366 کیلومتر لکه گیری راه های فرعی در محورهای مواصلاتی استان یکی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال جاری است.

  وی افزود: لکه گیری راه ها با 6 هزار تن قیر در سطح راه ها از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در سال جاری است.

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری اشاره کرد و گفت: نصب 20 هزار تابلو کامپوزیتی و 6 هزار و 500 کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها از جمله این اقدامات است .

  چشمه خاور گفت: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده های استان با تعمیر و نوکوبی گاردریل ها، نصب نیوجرسی و ایمن سازی و آشکار سازی دور برگردان ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 20 هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی ایلام

نصب 20 هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی ایلام