مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:152023-01-13سياسي

برگزاری رزمایش سلامت در جوار بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش سلامت به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج از یاسوج، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد با تبریک میلاد حضرت زهرا(ع)، روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر گفت: جشن سالروز میلاد دخت نبی اکرم(ص) در 12 بقعه شاخص استان برگزار و علاقمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به جشن و شادی پرداختند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) رزمایش سلامت در کنار بقاع متبرکه امامزاده مختار، امامزاده جعفر، امامزاده سید محمود باشت، امامزاده سید محمود(محمید) کهگیلویه و میرسالار برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه به منظور پالایش سلامت افرادی که در مجاورت این امامزادگان هستند و روستاهایی که به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی کمتری دارند برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رزمایش سلامت با همکاری بسیج پزشکان، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و با ارایه خدمات پزشکی شامل تست فشارخون، قند خون ، ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو از امروز 23 دی ماه تا پایان هفته برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش سلامت در جوار بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری رزمایش سلامت در جوار بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد