مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 10:202023-01-13سياسي

بانوان نقش مهم و خطیری در جریان سازی دارند


تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام و انقلاب، نمونه بارز این زنان را بانوان فعال در عرصه فرهنگ و ادب خواند و گفت: شما بانوان نقش مهم و خطیری در جریان سازی دارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به منظور تجلیل و تقدیر از بانوان عرصه فرهنگ و ادب سومین گردهمایی بزرگ بانوان نویسنده، تصویرگر و ویراستار همکار با انتشارات کتاب جمکران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و محمد حسنی مدیرعامل انتشارات جمکران برگزار شد، بیش از 50 نفر از بانوان نویسنده، ویراستار و تصویرگر کتاب جمکران از قم و دیگر استان های کشور حضور داشتند و پس از بیانات تولیت مسجد مقدس جمکران به معرفی خود و آثارشان برای انتشارات کتاب جمکران پرداختند و انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات خودشان را درباره روند همکاری با مدیر عامل در میان گذاشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رحمیان تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام و انقلاب، نمونه بارز این زنان را بانوان فعال در عرصه فرهنگ و ادب خواند و گفت: شما بانوان نقش مهم و خطیری در جریان سازی دارید و باید با تلاش و کوشش بیشتر و بهتر این نقش را ایفا کنید و به سرور زنان عالم تأسی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نقش مهم و خطیری در جریان سازی دارند

بانوان نقش مهم و خطیری در جریان سازی دارند