مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 04:552023-01-13سياسي

محمدتقی فیاض بخش: حاج قاسم تمام مسیر سلوک یک عارف و اولیای الهی را سیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، در آیین گرامی داشت مقام شهید  که با رونمایی از کتابی با عنوان  «شهید» اثر محمد تقی فیاض بخش همراه بود این استاد اخلاق و عرفان در باب مفهوم شهادت صحبت کرد.

- سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی مقام معظم رهبری: اخلاص شهید سلیمانی کاملاً واقعی بود در ابتدای این مراسم سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی مقام معظم رهبری با اشاره به این نکته که باید شهید سلیمانی را در کلام بزرگانی مثل رهبری پیدا کرد گفت رهبری بعد از شهادت ایشان باب سخن را درباره او باز کردند و نکات ایشان کاملا گویا است و از همه آنها می شود شهید سلیمانی را شناخت.

سردار شیرازی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است ادامه داد، شهید سلیمانی یک مکتب است، راه است و یک مدرسه درس آموز است.

سردار شیرازی ادامه داد شهید سلیمانی از خطه کرمان به عنوان یک بسیجی راهی جبهه های دفاع مقدس شد و همان موقع به عنوان فرمانده گردان و بعدها به عنوان فرمانده لشکر ثارالله انتخاب میشوند رهبری مدام می فرمایند که بروید از این گنجینه عظیم دفاع مقدس بهره برداری کنید و واقعاً هم کارهایی شده ولی به آن اندازه کار نشده است و کار زمین مانده بسیار است به راستی که زندگی هر رزمنده ای که در دوران جنگ و جبهه ها حضور پیدا کرده اند شهید شده و چه برگشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدتقی فیاض بخش: حاج قاسم تمام مسیر سلوک یک عارف و اولیای الهی را سیر کرد

محمدتقی فیاض بخش: حاج قاسم تمام مسیر سلوک یک عارف و اولیای الهی را سیر کرد