مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:452023-01-12سياسي

عرصه فرهنگ و هنر کشور در اختیار جوانان است


معاون رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوانان سردمداران هنرهای تجسمی به ویژه در موضوعات دینی و ملی کشور هستند و رویداد شهید اردهال ادای دِین اصحاب هنر به شخصیت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) و یکی از کارهای هنری و رویدادهای ارزشمند در کشور است.

- ایسنا/اصفهان معاون رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوانان سردمداران هنرهای تجسمی به ویژه در موضوعات دینی و ملی کشور هستند و رویداد شهید اردهال ادای دِین اصحاب هنر به شخصیت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) و یکی از کارهای هنری و رویدادهای ارزشمند در کشور است.

علی فروزانفر، امروز(پنجشنبه، 22 دی) در نخستین دوره رویداد ملی شهید اردهال در کاشان، اظهار کرد: ایده ها در رویداد هنری ملی شهید اردهال در کاشان، بسیار خلاقانه و فعالیت ها در حوزه های مختلف خط، پوستر، صنایع دستی، کتیبه، نقاشی خط و تایپو گرافی از نظر مباحث تکنیکی بسیار قوی، خوب و ارزشمند است.

وی، با ارزیابی مثبت آثار شرکت کنندگان تصریح کرد: آثار تولیدی این کارگاه نسبت به بیشتر کارگاه های اجرایی که در این سال ها در سطح کشور برگزار شده، کارهای قوی است که حد نصاب کیفی خیلی بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه فرهنگ و هنر کشور در اختیار جوانان است

عرصه فرهنگ و هنر کشور در اختیار جوانان است