مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:402023-01-12سياسي

هنر گرافیک صریح ترین زبان در انتقال مفاهیم است


دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی گفت: زبان گرافیک و پوستر یکی از صریح ترین، سریع ترین و به روزترین زبان هایی است که ما می توانیم با استفاده از آن اتفاق های  پیرامون را به مخاطب انتقال داد.

- مجتبی مجلسی، امروز(پنجشنبه، 22 دی) در مجمع خبرنگاران، اظهار کرد: خیلی از ابزار برای رسیدن به خروجی و تولید محصول زمان زیادی را مصرف می کنند، اما گرافیک زبان سریع الانتقال در خروجی اثر تولیدی است و جذابیت، ارتباط سریع و تولید سریع محصول، ویژگی هنر گرافیک است.

وی افزود: گاهی اوقات افراد خیلی ساده از وقوع بعضی اتفاق های فرهنگی عبور می کنند و از چرایی و علت آن اتفاق و رویداد خبر ندارند، اما گرافیک می تواند نقش خیلی خوبی در انتقال مفهوم ایفا کند.

دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی، تصریح کرد: موضوع امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) و مشهد اردهال اتفاق فوق العاده مهم برای کاشان است که مخاطب بیرون از کاشان فقط از مناسک قالیشویان آن اطلاعاتی دارد، اما از چرایی برگزاری آن و شخصیت حضرت خبر ندارد و تصورش وقوع یک اتفاق آیینی است نه مراسم مذهبی در تاریخ شمسی است.

مجلسی تاکید کرد: زبان گرافیک، می تواند رویداد قالیشویان و شخصت امامزاده سلطانعلی را برای مخاطب مفهوم سازی و تبیین کند و مفاهیم بصری تولید شده در این رویداد می تواند برای مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر گرافیک صریح ترین زبان در انتقال مفاهیم است

هنر گرافیک صریح ترین زبان در انتقال مفاهیم است