مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:302023-01-12سياسي

حجت الاسلام دولابی: نگاه اصیل انقلاب مبتنی بر اتکا بر توان داخلی است


مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه کشور گفت: نباید نگاهمان به گونه ای باشد که همه چیز را به غرب گره بزنیم؛ باید بر اساس نگاه اصیل انقلاب از ظرفیت های داخلی استفاده کرده و روی پای خودمان بایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسمی دولابی عصر امروز در جریان سفر رییس جمهور به استان یزد، در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان یزد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) عزتی به ایران اسلامی داده که دوران معاصر را تحت تأثیر قرار داد و این عزتمندی ایران برجا خواهد ماند.

وی افزود: زمانی امام خمینی (ره) به گورباچف نامه نوشت که من صدای شکسته شدن استخوان های کمونیست را می شنوم و تو را به اسلام دعوت می کنم ؛ امروز در کشور روسیه حدود 30 میلیون مسلمان زندگی می کنند.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه کشور با بیان این که امام خمینی (ره) نظام ایران را که نظامی ذلیل بود را به نظامی عزتمند تبدیل کردند، گفت: امام خمینی (ره) به ما یاد دادند که دستمان را مقابل قدرت های بیگانه دراز نکنیم؛ چراکه هر کشوری که به استکبار توسل جوید، ذلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام دولابی: نگاه اصیل انقلاب مبتنی بر اتکا بر توان داخلی است

حجت الاسلام دولابی: نگاه اصیل انقلاب مبتنی بر اتکا بر توان داخلی است