مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:152023-01-12سياسي

مشارکت پایدار و فعال 94 هزار داوطلب زن در طرح های سازمان داوطلبان هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از مشارکت پایدار و اثرگذار 94 هزار داوطلب زن در طرح ها و برنامه های سالانه این سازمان خبر داد.

- رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از مشارکت پایدار و اثرگذار 94 هزار داوطلب زن در طرح ها و برنامه های سالانه این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وحید سلیمی با تبریک فرا رسیدن زادروز فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن، در خصوص نقش و جایگاه زنان در تحقق اهداف و ماموریت های سازمان هلال احمر گفت: از مجموع 270 هزار داوطلب فعال سازمان داوطلبان، 94 هزار و 818 تن از آنان را بانوان داوطلب تشکیل می دهند که در برنامه ها و طرح های سالانه این سازمان مشارکت منظم، مستمر و موثر دارند.

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به دو برنامه اخیر و مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یعنی نذر آب و یلدانه اظهار کرد: به عنوان نمونه ای از جامعه آماری بانوان داوطلب در برنامه های ملی، می توان از حضور بیش از 2800 داوطلب زن در طرح یلدانه و مشارکت تخصصی و مهارت محور 261 بانوی داوطلب پزشک و پیراپزشک در برگزاری کاروان های سلامت برنامه نذر آب امسال سازمان داوطلبان مثال به میان آورد.

وی با تقدیر و تجلیل از مقام و منزلت و نقش آفرینی بانوان داوطلب در دیگر برنامه های سازمان داوطلبان از جمله سلامت یار، هلال رحمت، ارمغان مهر،مددکاری اجتماعی، بانک امان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پایدار و فعال 94 هزار داوطلب زن در طرح های سازمان داوطلبان هلال احمر

مشارکت پایدار و فعال 94 هزار داوطلب زن در طرح های سازمان داوطلبان هلال احمر