مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:252023-01-12اقتصادي

سرمایه گذاران پروژه های ایجاد انرژی خورشیدی مشخص شدند


وزیر نیرو با اشاره به تحولات جدی که حوزه انرژی های تجدیدپذیر در کشور در حال وقوع است، گفت: سرمایه گذاران این پروژه ها در نقاط مختلف کشور مشخص شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان، بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان میبد با اشاره به بازدید از طرح های آبی و برقی در این شهرستان اظهار کرد: پست برق 20/63 کیلو ولت مزرعه کلانتر در این بازدید به بهره برداری رسید وعملیات اجرایی احداث پست برق 63/230 کیلو ولت نارین قلعه میبد آغاز شد که تلاش می شود در مدت 24 ماه این پست تکمیل شود تا تامین برق صنایع با مصرف بالا اتفاق افتد.

وزیر نیرو با اشاره به بازدید ازطرح های آبی عنوان کرد: فاضلاب شهر میبد از مطالبات مردم میبد بود که امروز فاز اول طرح شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر میبد به بهره برداری رسید و اتصال تمام مشترکین به شبکه فاضلاب برقرار خواهده شد و در ادامه بخش هایی از شهر که به شبکه فاضلاب متصل نشدند در مرحله بعد عملیات اجرای شبکه اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه تامین آب پایدار و با کیفیت شهر میبد از پروژه هایی بود که در این سفر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

محرابیان با اشاره به تنش آبی در این شهرستان گفت: تابستان سال جاری بخشی از پروژه به بهره برداری خواهد رسید و بخش دیگر آن در سال آینده تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران پروژه های ایجاد انرژی خورشیدی مشخص شدند

سرمایه گذاران پروژه های ایجاد انرژی خورشیدی مشخص شدند