مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:402023-01-12بين الملل

اعلام حمایت کوبا از سوریه علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریسم


رییس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، میگل دیاز کانل رییس جمهور کوبا بر موضع ثابت کوبا در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی که صلح در خاورمیانه و صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، رییس جمهور کوبا در مراسم دریافت استوارنامه غسان عبید به عنوان سفیر سوریه در کوبا که با حضور برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا برگزار شد، مخالفت مطلق خود را با اقدامات، محدودیت ها و تحریم های اعمال شده توسط آمریکا به عنوان دشمن مشترک هاوانا و دمشق، علیه مردم سوریه که هدفش مانع تراشی در روند بازسازی و اختلال روند توسعه اقتصادی این کشور است، اعلام کرد.

رییس جمهور کوبا در این مراسم از قهرمانی هایی که مردم، ارتش و دولت سوریه در مقابله با تروریسم برنامه ریزی شده مورد حمایت غرب رقم زدند، تمجید و از مواضع شریف سوریه در مجامع و سازمان های بین المللی و حمایت مستمر از کوبا قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت کوبا از سوریه علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریسم

اعلام حمایت کوبا از سوریه علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریسم