مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:352023-01-12فرهنگي

صنایع دستی بانوان در آسبادهای نشتیفان خواف به نمایش درآمد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواف از برگزاری نمایشگاه بانوان هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی این شهرستان در آسبادهای نشتیفان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواف از برگزاری نمایشگاه بانوان هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی این شهرستان در آسبادهای نشتیفان خبر داد.

محمود باعقیده با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته زن و روز مادر گشایش یافته است، افزود: در این نمایشگاه آثار گلیم بافی، رودوزی های سنتی، کار روی چرم، کار با چوب و دوخت لباس محلی به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از 22 دی ماه به مدت سه روز در محل پایگاه آسبادهای نشتیفان خواف پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

باعقیده اظهار کرد: برگزاری تور خواف گردی و سرکشی اعضای کارگروه اشتغال شهرستان از کارگاه های بانوان کارآفرین حوزه صنایع دستی از دیگر برنامه های این هفته است.

نمایشگاه صنایع دستی بانوان در رشتخوار همچنین مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشتخوار از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های بانوان شهرستان همزمان با هفته بزرگداشت زن خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی بانوان در آسبادهای نشتیفان خواف به نمایش درآمد

صنایع دستی بانوان در آسبادهای نشتیفان خواف به نمایش درآمد