مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:252023-01-12ورزشي

برای تامین سلامتی زائران اربعین نیازمند ساختار ملی هستیم


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت:برای تامین سلامتی زائران ایرانی و شرکت کنندگان مراسم اربعین که از کشورهای همسایه نیز وارد مناطق مرزی کشورمان می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،دبیر علمی اولین نشست تخصصی درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین حسینی(ع) در آستانه برگزاری این نشست تخصصی، اعلام کرد: مدیریت تجمعات انبوه، نیاز به ساختار ملی و حاکمیتی و نظام بودجه ای مشخص دارد.

  اولین نشست تخصصی درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت تجمعات مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین حسینی(ع) ، هفته آینده (25 دی ماه جاری) به همت مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با مشارکت سازمان اورژانس کشور برگزار می شود.

 حمید رضا خانکه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و میزبان نشست تخصصی مذکور افزود: در همه تجمعات انبوه در دیگر کشورهای دنیا، نظیر جشن های کریسمس و هالوین، مسابقات فوتبال، تجمعات مذهبی و ملی، که بعضا مجروح و یا حتی کشته می دهد، بحث مدیریت مطرح است.

  وی با اشاره به نوع تجمعات انبوه که ثابت یا متحرک هستند، افزود: در مناسبت های فرهنگی و مذهبی، تجمعات متحرک بیشتر دیده می شود و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین سلامتی زائران اربعین نیازمند ساختار ملی هستیم

برای تامین سلامتی زائران اربعین نیازمند ساختار ملی هستیم