مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:402023-01-12سياسي

بازدید میدانی شهردار کرمان از پنجشنبه بازار قلعه محمود


سعید شعرباف تبریزی شهردار کرمان از پنجشنبه بازار قلعه محمود بازدید به عمل آورد و با اهدای شاخه گل به بانوان فعال در این مجموعه روز مادر را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز سعید شعرباف تبریزی شهردار کرمان به همراه عبدالرضا شیخ شعاعی معاون فرهنی و اجتماعی شهردار و سارا جهرمی مدیرکل امور بانوان شهرداری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) از پنجشنبه بازار قلعه محمود بازدید به عمل آورد و با اهدای شاخه گل به بانوان فعال در این مجموعه روز مادر را تبریک گفت.

شهردار کرمان در حاشیه این بازدید همچنین پای درددل فعالان پنجشنبه بازار قلعه محمود کرمان نشست و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

غرفه داران پنجشنبه بازار کرمان در گفت و گو با شهردار کرمان با توجه به سردی هوا خواستار انجام اقدامات لازم برای گرمایش بازار شدند، همچنین آنها از شعرباف تبریزی خواستند هزینه میزها افزایش نداشته باشد.

رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی و همچنین انجام تبلیغات بیشتر برای آشنایی مردم با پنجشنبه بازار از دیگر خواسته های غرفه داران از شهردار کرمان بود.

به گزاش فارس، پنجشنبه بازار کرمان از مهرماه سال جاری در هر پنجشنبه به صورت مرتب و با برپایی 60 میز از انواع صنایع دستی، تولیدات خانگی، پوشاک، گل های تزیینی و محصولات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی شهردار کرمان از پنجشنبه بازار قلعه محمود

بازدید میدانی شهردار کرمان از پنجشنبه بازار قلعه محمود