مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:052023-01-12بين الملل

بیش از 1800 تن از عاملان حمله به نهادهای دولتی برزیل بازداشت شدند


پلیس فدرال برزیل اعلام کرد که در مجموع 1843 شرکت کننده در تظاهرات ضد دولتی که توسط حامیان ژایر بولسونارو در 8 ژانویه در برازیلیا برگزار شده بود، - پلیس فدرال برزیل اعلام کرد که در مجموع 1843 شرکت کننده در تظاهرات ضد دولتی که توسط حامیان ژایر بولسونارو در 8 ژانویه در برازیلیا برگزار شده بود، بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این پلیس فدرال گفت: در مجموع 1843 نفر توسط پلیس نظامی منطقه فدرال به آکادمی پلیس ملی برزیل منتقل شده اند.

همه بازداشت شدگان توسط پلیس فدرال شناسایی شده و به جرم تروریسم، توطئه جنایتکارانه، تلاش برای کودتا، تحریک به جنایت و سایر موارد متهم خواهند شد.

پلیس برزیل پس از 57 ساعت کار مداوم و اسقرار حدود 550 افسر پلیس گفت که این بزرگترین عملیات قضایی در تاریخ این کشور بوده است.

همچنین نظرسنجی موسسه Datafolha نشان می دهد که 93 درصد از شهروندان برزیلی حمله حامیان ژایر بولسونارو، رییس جمهوری سابق راست افراطی برزیل به نهادهای دولتی در برازیلیا را تحت عنوان حمله تروریستی محکوم کردند.

در عین حال، فقط 3 درصد از آن ها از این اتفاق حمایت کردند و 2 درصد از شهروندان این کشور گفتند که علاقه مند به اتفاقات اخیر نیستند و یک درصد هم نظر مشخصی را نسبت به اتفاق پیش آمده نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1800 تن از عاملان حمله به نهادهای دولتی برزیل بازداشت شدند

بیش از 1800 تن از عاملان حمله به نهادهای دولتی برزیل بازداشت شدند