مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:402023-01-12حوادث

حادثه دلخراش غرق شدن سه کودک در روستای بلغان جویم با دو فوتی و یک مفقودی


حادثه ای دلخراش در پی غرق شدن سه کودک در روستای بلغان شهرستان جویم رخ داد، پیکر دو کودک توسط مردم در رودخانه کشف شد و کودک سوم همچنان مفقود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویم، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان از فوت دو کودک بر اثر غرق شدگی در رودخانه روستای بلغان بخش هرم لارستان خبر داد.

بیگلری با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر روز 21 دی ماه  1401  یک مورد حادثه غرق شدگی دو کودک در رودخانه بلغان به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان لارستان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس کاریان و سایر ارگان های مربوطه به محل حادثه اعزام شدند،پس از تحویل یکی از کودکان غرق شده توسط تیم های عملیاتی به کارشناسان اورژانس ،متاسفانه فاقد علایم حیاتی بوده و فوت شده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی لارستان ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کودک سومی نیز مفقود شده و تیم های عملیاتی حاضر در صحنه در حال جستجو و تفحص می باشد.

دو کودک  فوت شده تبعه افغان وکودک مفقودی ایرانی است رییس جمعیت هلال احمر لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این واقعه مجموعأ سه نفر دچار حادثه شده اند که دو نفر از کودکان فوت شده و  قبل از اطلاع به نیروهای امدادی توسط مردم در رودخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه دلخراش غرق شدن سه کودک در روستای بلغان جویم با دو فوتی و یک مفقودی

حادثه دلخراش غرق شدن سه کودک در روستای بلغان جویم با دو فوتی و یک مفقودی