مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:452023-01-12سياسي

افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری در میاندورود ارزشمند و ماندگار است


هشتمین مرکز نیکوکاری در میاندورود افتتاح شد، مرکز نیکوکاری تکمیل کننده زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می رود که کار ارزشمند و ماندگاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طالبی ورکلایی در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (س) شهرستان میاندورود ویژه بانوان، با بیان اینکه این انقلاب مدیون ایثار شهداست، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: از همه دست اندرکاران تشکیل این مرکز نیکوکاری تقدیر دارم، افتتاح این مرکز کار ارزشمند و ماندگاری است.

وی افزود: حضور شما در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری نشان از اهمیت و احترامی است که برای این کار بزرگ قائل هستید، خوشبختانه دستگاه هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) پای کار مردم هستند.

  فرماندار میاندورود با عنوان اینکه مهربانی و مدارا با مردم از اولویت های دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: همواره ضمن تاکید به تکریم افراد نیازمند، از مسوولان می خواهم ابراز محبت به این افراد را فراموش نکنند.

  طالبی اضافه کرد: در شرایط سخت و تنگناهای شدید اقتصادی وظیفه مدیران برخورد مناسب توام با مدارا و مهربانی با مردم است که ان شالله شرمنده مردم نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری در میاندورود ارزشمند و ماندگار است

افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری در میاندورود ارزشمند و ماندگار است