مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:002023-01-12اقتصادي

شناسایی 168 فرصت شغلی در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت


در سه شهرستان نوشهر،چالوس و کلاردشت 168 فرصت شغلی در حوزه اقتصاد جنگل، دریا و گردشگری شناسایی شده است.

- ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر گفت: در سه شهرستان نوشهر،چالوس و کلاردشت 168 فرصت شغلی در حوزه اقتصاد جنگل، دریا و گردشگری شناسایی شده است.

رستم زرودی صبح امروز در همایش فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال زایی با رویکرد دانش بنیان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در مجتمع امامت چالوس برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغال در سه محور صنعت، کشاورزی و گردشگری در این سه شهرستان، اظهار کرد: غرب مازندران از ظرفیت های بالایی به لحاظ گردشگری و کشاورزی برخوردار است.

وی با اشاره به محدودیت های زیست محیطی و توسعه نیافتگی در بخش صنعت در این منطقه گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری یکی از مباحثی است که در غرب مازندران با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

وی بخش کشاورزی را نیز از ظرفیت مهم سه شهرستان برشمرد و گفت: چالوس ظرفیت زیادی در تولید کیوی، برنج، زنبورداری، گل و گیاه و دام های سبک و سنگین دارد همچنین شهرک دامپروری کجور با 60 هکتار یکی از فرصت های بزرگ است.

فرش و کوهنوردی ظرفیت مغفول مانده در کلاردشت فرماندار نوشهر با بیان اینکه یک سری مسائل از دست ما مسئولان شهرستانی و استانی خارج است، افزود: فرش و کوهنوردی در کلاردشت یک ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 168 فرصت شغلی در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت

شناسایی 168 فرصت شغلی در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت