مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:552023-01-12اقتصادي

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هاب منطقه ای بومی سازی کشور خواهد شد


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این شهرک نقش پررنگی در توسعه و تامین نیاز فناورانه صنعت ایران دارد، همچنین باید توجه داشت که شهرک به هاب منطقه ای بومی سازی ایران تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، قاسم مصلحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری میان پایه گذار پارک های علم و فناوری کشور با شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: صنعت فولاد یکی از صنایع زیرساختی کشور و موتور توسعه سایر صنایع است.

وی با بیان اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با صنعت فولاد کشور تعاملات خوبی دارد که یکی از آن ها شرکت فولاد مبارکه است، افزود: همکاری در ساخت تجهیزات و حتی خطوط تولید فولاد مبارکه یکی از همکاری های این دو بخش است، طبیعتاً همکاری اینچنینی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان پایه گذار پارک های علم و فناوری کشور با فولاد مبارکه باعث می شود، این مهم تقویت و با شدت بیشتری به پیش رود.

مصلحی با اشاره به نقش مهم شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در تامین نیاز فناورانه صنعت گفت: وظیفه این شهرک با وجود چنین شرکت هایی همین است، شرکت های دانش بنیان و فناور نیز برای رشد و کسب درآمد باید در همین راستا حرکت کنند، این مهم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هاب منطقه ای بومی سازی کشور خواهد شد

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هاب منطقه ای بومی سازی کشور خواهد شد