مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:252023-01-12اقتصادي

تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تقاطع غیرهمسطح کنارگذر علی آبادکتول با 81 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام خاکریزی، اجرای آسفالت، - تهیه و نصب نرده پل قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی صبح پنج شنبه در خصوص بازدید از پروژه غیرهمسطح علی آبادکتول، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح کنارگذر علی آبادکتول در حال حاضر با 81 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام خاکریزی، اجرای بخشی از آسفالت، تهیه و نصب نرده پل ها و نیوجرسی های جداکننده قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر بهمن ماه سال جاری بهره برداری و یکی از نقاط پرتصادف و حادثه خیز استان رفع می شود.

به گفته وی، در حال حاضر دیواره های بتنی، خاکریزی، بخشی از آسفالت، نرده، پل ها و ژئوگریدر (لایه های خاکریزی) انجام شده و به نوعی بخش های عمده سازه ای پروژه به اتمام رسیده است.

مصدقی بیان کرد: مجموع عملیات کار شده در پروژه 27 هزارمتر مکعب خاکریزی، حدود دو هزار و 800 مترمکعب بتن ریزی و هشت هزار و 800 تن حجم آسفالت گرم بوده که تاکنون 400 تن کار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: طول کل پروژه هزار و 75 متر با دو رمپ غربی از سمت علی آباد به فاضل آباد و رمپ شرقی از سمت آزادشهر به علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد