مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 23:102023-01-11دانش

پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی در گروه میان رشته ای


رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی دانش آموزان در چندین گروه میان رشته ای در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اله خوش طینت شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد کنکور در اردبیل اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در 55 رشته محل در استان اردبیل دانشجو پذیرش می کند که جذب دانشجو در برخی از رشته ها از طریق کنکور و آزمون سراسری است.

وی نمونه این رشته ها را حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و حسابداری عنوان کرد و گفت: در برخی از رشته ها نیز پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود و ملاک اصلی در این زمینه کسب نمرات آزمون سراسری نیست.

رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل تصریح کرد: ما پیشنهاد کردیم تا در چندین میان رشته جذب دانشجو از بین دانش آموزان مستعد در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی انجام شود که قطعاً در سال های آینده زمینه پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی بیشتر فراهم می آید.

خوش طینت افزود: جذب دانشجو در این دانشگاه به شکل ترکیبی، مجازی است و در کنار برگزاری کلاس های رفع اشکال، عمده کلاس ها در بستر فضای مجازی انجام می شود و سعی بر این است تا شرایط مطلوب تحصیل دانش آموزان فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی در گروه میان رشته ای

پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی در گروه میان رشته ای