مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:402023-01-11سياسي

جوشش خون شهدای هسته ای انگیزه مضاعفی برای جوانان در جهاد علمی است


وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته ای کشورمان پیامی به شرح زیر صادر کرد: بسم رب الشهدا والصدیقین سالگرد شهادت دو تن از دانشمندان برجسته هسته ای و نخبگان فداکار میهن اسلامی شهید مصطفی احمدی روشن و شهید مسعود علیمحمدی را به خانواده های معظم این دو شهید عزیز و ملت بزرگ ایران تسلیت و تهنیت عرض می کنیم.

این دو شهید عزیز چنان با عشق، نبوغ و اراده راسخ در عرصه پیشرفت های علمی و فناوری کشور، مؤثر و خالصانه ظاهر شدند که اردوگاه استکبار و نظام سلطه، حضور این مجاهدان حوزه علم و فناوری در کشورمان را تاب نیاورد و به خیال خام خود برای جلوگیری از رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قله های استقلال علمی و هسته ای، جسم پاکشان را با شقاوت و ناجوانمردی آماج هجوم تروریست های مزدور و درمانده خود نمود.

انشاالله جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان و رسیدن به اهداف مهم علمی و خودکفایی کشور اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوشش خون شهدای هسته ای انگیزه مضاعفی برای جوانان در جهاد علمی است

جوشش خون شهدای هسته ای انگیزه مضاعفی برای جوانان در جهاد علمی است