مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:452023-01-11سياسي

برگزاری همایش منطقه ای وقف در شیراز


همایش منطقه ای امنا و متولیان وقف در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وقف به عنوان یک سنت دیرینه در عرف و شریعت اسلامی همواره مورد توجه خیرین و نیک اندیشان جامعه بوده است و سالانه گردهمایی و همایش های فراوانی با این عنوان برگزار می شود.

بعد از ظهر امروز همایش منطقه ای امنا و متولیان وقف به منظور هم اندیشی و انتقال تجارب در این باره به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار شد.

 در این همایش امنا و متولیان وقف چهار استان فارس، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و کرمان در راستای افزایش بهره وری موقوفات با هم همفکری وهم اندیشی کردند.

به گفته مدیر کل امور امنا سازمان اوقاف و امور خیریه درحال حاضر بیش از هزار نفر از افرادی که در منطقه ی خود مقبولیت دارند و در حوزه های تخصصی توانمندی های خود را به اثبات رسانده اند و به عنوان امنا مشغول به کار شده اندکه یکی از وظایف این امنا بازدید از موقوفات و برنامه ریزی برای حفظ و تثبیت اصل موقوفات است.

رمضانی افزود: جدای از این وظایف، امنا در احیای موقوفات هم نقش مهمی ایفا می کنند و فراهم کردن شرایط برای سند دار کردن موقوفات و پیگیری طلب های ادارات کل اوقاف و امور خیریه بخشی از وظایف تعریف شده برای ان ها در این راستا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش منطقه ای وقف در شیراز

برگزاری همایش منطقه ای وقف در شیراز