مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:002023-01-11سياسي

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های مازندران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در رابطه با ماده 67 قانون خدمات جامع ایثارگری در بحث تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، - ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در رابطه با ماده 67 قانون خدمات جامع ایثارگری در بحث تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: یک سری قوانین معطل مانده وجود دارد که پیوست اعتباری و مالی برایش ایجاد نشده است، برخی فکر می کنند ما عاطفی و احساسی صحبت می کنیم در حالی که صحبت های ما تکلیفی و قانونی است، ما امنیت و عزتمان را از شهدا و ایثارگران داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهنسال امروز در نشست با رؤسا و رابطین دانشگاه های قائمشهر که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد شهید و دانشگاه ها ماهیت مشترکی باعنوان همفکری، هم افزایی و وحدت رویه دارند، اگر این ظرفیت ها به میدان بیایند کمک کننده و تأثیر گذار خواهند بود.

وی افزود: در چنین شرایطی است که کارگروهی منجر به قدرت اجتماعی می شود و سرمایه اجتماعی را در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی شکل می دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه برای ارتقاء علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر به تشریک مساعی نیاز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های مازندران

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های مازندران