مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:552023-01-11سياسي

برگزاری سومین دوره جایزه پروانه فرزانه در حوزه زیست پزشکی


با هدف تجلیل و بزرگداشت مقام والای بانوان فرهیخته این سرزمین و در جهت گرامیداشت و الگوسازی تلاش ها و شخصیت ارزنده زنده یاد پروانه فرزانه، مدیر بانک سلول های انسانی و جانوری و عضو هیات علمی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران سومین دوره ”جایزه فرزانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی،با هدف تجلیل و بزرگداشت مقام والای بانوان فرهیخته این سرزمین و در جهت گرامیداشت و الگوسازی تلاش ها و شخصیت ارزنده زنده یاد پروانه فرزانه، مدیر بانک سلول های انسانی و جانوری و عضو هیات علمی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران سومین دوره ”جایزه فرزانه در حوزه علوم زیست پزشکی اعطا می شود.

زنده یاد پروانه فرزانه دانشمندی خستگی ناپذیر بود که با همتی والا بانک سلول های جانوری و انسانی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران را راه اندازی و با بیش از هزار و چهارصد رده سلولی بنیادی، بیماری های خاص انسانی، جانوران در حال انقراض به عنوان گنجینه ای ارزشمند برای جامعه علمی کشور به یادگار گذاشت.

همچنین این بانک، مجموعه ای مرجع از توانمندی های نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه علوم سلولی، زیست فناوری و پزشکی در تأمین نیاز مراکز علمی، دانشگاهی، صنعتی و ارایه نمونه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره جایزه پروانه فرزانه در حوزه زیست پزشکی

برگزاری سومین دوره جایزه پروانه فرزانه در حوزه زیست پزشکی