مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:502023-01-11سياسي

دستور ویژه رییس قوه قضاییه در مورد بانوان


باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضایی به گونه ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت های خانواده داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، صبح امروز چهارشنبه (21 دی) حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با 700 نفر از بانوان قاضی و کارمند شاغل در دستگاه قضایی دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه طی سخنانی در این جلسه، با برشمردن دغدغه های خود برای ارتقا جایگاه بانوان در دستگاه قضایی اظهار کرد: به معاونت راهبردی و پژوهشگاه قوه قضاییه و معاونت منابع انسانی دستگاه قضا دستور می دهم که با احصاء نظرات و پیشنهادات شما بانوان ارجمند، نسبت به ایجاد ساختار و سازوکاری در جهت ارتقا وضعیت و جایگاه بانوان در دستگاه قضایی اهتمام داشنه باشند.

رییس عدلیه در ادامه به دغدغه هایی نظیر ساعات کار بانوان شاغل در دستگاه قضایی ، محیط حضور و فعالیت بانوان در مراکز قضایی ، نحوه رفت وآمد بانوان به مراجع قضایی و حداکثر بهره گیری از ظرفیت ها و دانش و توانایی های زنان در دستگاه قضایی اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بیان داشت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراکز و مراجع قضایی به گونه ای باشد که وقتی آنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس قوه قضاییه در مورد بانوان

دستور ویژه رییس قوه قضاییه در مورد بانوان