مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:202023-01-11سياسي

دولت برای رشد و توسعه دانشگاه های مختص بانوان اهتمام ویژه ای دارد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این موضوع که دولت برای رشد و توسعه دانشگاه های مختص بانوان اهتمام ویژه ای دارد، گفت: داشتن برنامه برای رشد و توسعه دانشگاه های ویژه بانوان و توجه به رشته های مورد نیاززنان در کشور و منطقه بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، به مناسبت بزرگداشت مقام زن دیداری میان انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و روسای دانشگاه های کوثر خراسان شمالی و حضرت معصومه قم در جهت هم اندیشی و تقویت توانمندی های زنان انجام شد.

وی ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در راستای تامین علمی این دانشگاه ها، بیان داشت: سیاست های دولت مردمی به گونه ای است که برای رشد و توسعه دانشگاه های مختص بانوان اهتمام ویژه ای دارد و دانشگاه های زنان نیز با وجود امکانات محدود توانسته اند در راستای تأمین نیازهای علمی، اجتماعی و فرهنگی بانوان در منطقه و کشور خوش بدرخشند.

معاون امور زنان و خانواده، ضرورت داشتن برنامه برای رشد و توسعه دانشگاه های ویژه بانوان را لازم دانست و تصریح کرد: توجه به نیازهای روز بانوان در کشور و منطقه خصوصا پشتیبانی از تحصیل دختران کشور همسایه بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای رشد و توسعه دانشگاه های مختص بانوان اهتمام ویژه ای دارد

دولت برای رشد و توسعه دانشگاه های مختص بانوان اهتمام ویژه ای دارد