مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:252023-01-11سياسي

137 فروند شناور با ظرفیت پنج میلیون تُن در اختیار داریم


مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه گروه کشتیرانی ایران 6700 نفر نیرو در اختیار دارد که بالغ بر 3700 نفر از آن ها در حوزه دریایی مشغول به فعالیت هستند و ما هم اکنون 137 فروند شناور با ظرفیت پنج میلیون تُن در اختیار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مدرس خیابانی در نخستین همایش ملی تمدن دریایی مسیر پیشرفت که هم اکنون در چابهار در حال برگزاری است، گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقتدار ملی و بین المللی خود را به جهانیان ثابت کرده که نمونه آن اعزام نفت ایران به ونزوئلا با کشتی های متعلق به ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که توانست پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دو فروند کشتی نفتکش عازم ونزوئلا به اهتزاز درآورد.

وی افزود: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلفی فعالیت دارد و علاوه بر حضور جدی در آبراه های بین المللی پشتیبانی از نیروی انسانی داخلی را نیز صورت می دهد؛ به نحوی که سالانه 200 نفر از داوطلبین ورود به حوزه دریانوردی سالانه از سوی این ناوگان ملی آموزش می بینند.

کشتیرانی ایران 137 فروند شناور در اختیار دارد به گفته مدرس خیابانی مجموعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران 6700 نفر نیرو در اختیار دارد که بالغ بر 3700 نفر از آن ها در حوزه دریایی مشغول به فعالیت هستند، این در حالی است که گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 فروند شناور با ظرفیت پنج میلیون تُن در اختیار داریم

137 فروند شناور با ظرفیت پنج میلیون تُن در اختیار داریم