مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:252023-01-11سياسي

شرکت کنندگانِ جشنواره رسم سرخ برای ارسال آثار تا پایان دی ماه مهلت دارند


جشنواره چندرسانه ای «رسم سرخ» به زودی برگزیدگانش را خواهد شناخت و شرکت کنندگان در این جشنواره تا پایان دی ماه برای ارسال آثار مهلت دارند.

- جشنواره چندرسانه ای رسم سرخ به زودی برگزیدگانش را خواهد شناخت و شرکت کنندگان در این جشنواره تا پایان دی ماه برای ارسال آثار مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت ارسال اثر به دومین دوره جشنواره چندرسانه ای رسم سرخ که به کوشش اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران درحال برگزاری است؛ دو هفته دیگر به پایان می رسد.

دومین دوره جشنواره چندرسانه ای رسم سرخ با شعار نهضت هنری جهاد تبیین با همکاری 33 نهاد و سازمان از 22تیرماه 1401 درحال برگزاری است.

شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را در بخش های اینفوگرافیک ، موشن گرافیک ، ویدئو ژورنال ، بازی های رایانه ای و نرم افزارهای موبایل با موضوعات جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت ، بیانیه گام دوم انقلاب ، قهرمان پروری ، ایثار اجتماعی ، دیپلماسی ایثار ، خودباوری و همگرایی ملی و قدرت نرم تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند.

فعالان و هنرمندان آثارِ چندرسانه ای که علاقه مند به شرکت در جشنواره رسم سرخ هستند، تا دو هفته آینده فرصت دارند برای نام نویسی و ارسال آثار خود به سایت نوید شاهد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کنندگانِ جشنواره رسم سرخ برای ارسال آثار تا پایان دی ماه مهلت دارند

شرکت کنندگانِ جشنواره رسم سرخ برای ارسال آثار تا پایان دی ماه مهلت دارند