مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:002023-01-11اقتصادي

پروژه های بازآفرینی شهری اردبیل بیش از 80 درصد پیشرفت دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه های بازآفرینی شهری اردبیل پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری این استان اظهار کرد: در سال جاری 30 پروژه بازآفرینی شهری در دست اجرا داریم که اکنون پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد دارند.

وی با بیان اینکه اعتبارات 10 پروژه از منابع داخلی و حدود 20 پروژه نیز از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‎ای تأمین می شود، گفت: پروژه های جدیدی با استفاده از منابع داخلی تعریف شده ‎اند که بخشی از آن در سکونتگاه های غیررسمی و چند پروژه نیز در بافت فرسوده قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: احداث پارک میر اشرف اردبیل، تکمیل پارک محله ملایوسف اردبیل، شروع مرمت سرای زنجیرلو و پنبه فروشان بازار تاریخی اردبیل، فاز دوم پیاده راه سازی محله قلعه باشی خلخال، اجرای نرده استخر پارک لاله کلور، بهسازی معابر محله زیر نهر تراب پارس ‎آباد، پایگاه سلامت محله گلمغان اردبیل، احداث دیوار محوطه کلانتری گلمغان اردبیل و شبکه آب گلمغان اردبیل از جمله این پروژه ها به شمار می آید.

حیدری بیان کرد: در استان اردبیل یک هزار و 243 هکتار سکونت گاه غیررسمی دارد که 132 هزار و 240 نفر در این بافت ساکن هستند و همچنین میزان بافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بازآفرینی شهری اردبیل بیش از 80 درصد پیشرفت دارد

پروژه های بازآفرینی شهری اردبیل بیش از 80 درصد پیشرفت دارد