مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:452023-01-11سياسي

افتتاح 6 هزار کلاس درس در دهه فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم بانوان و تجلیل مقام شامخ زن، - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افتتاح 6 هزار کلاس درس در قالب 1059 مدرسه در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم بانوان و تجلیل مقام شامخ زن، اظهار کرد: زن تاریخ ساز بوده است و انتخاب روز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن و مادر، انتخاب بسیار درستی بوده است.

وی با بیان اینکه 46 بانو در سازمان نوسازی مدارس کشور فعالیت می کنند، ادامه داد: آغاز زندگی معنوی دانش آموزان کشور با مدرسه سازی شروع می کنیم و از این بُعد، سازمان نوسازی مدارس کشور بااهمیت است.

خان محمدی تصریح کرد: در شرایطی که هر روز برخی افراد، پمپاژ خبر منفی می کنند، هر روز تعدادی از دانش آموزان سرزمین ما در گوشه ای از کشورمان به دلیل دسترسی به تجهیزات آموزشی و مدرسه، لبختد می زنند.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از فعالیت پرسنل سازمان نوسازی مدارس کشور تشکر کرد و گفت: 6 هزار کلاس درس در قالب 1059 مدرسه در دهه فجر اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 هزار کلاس درس در دهه فجر

افتتاح 6 هزار کلاس درس در دهه فجر