مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:402023-01-11اجتماعي

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان خبرداد و گفت: با تلاش عوامل راهداری علی رغم بارش برف، - مسدودی محور نداشتیم و ترافیک روان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طبق آخرین گزارش های دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و اکیپ های راهداری مستقر در محورها استان هم اکنون شاهد فعالیت سامانه خفیف در منطقه سرعلی آباد محور گرگان به شاهرود و گردنه خوش ییلاق محور آزادشهر- شاهرود هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، با بیان اینکه سامانه های خفیف به طور متناوب و پراکنده فعالیت دارند، ادامه داد: با توجه به تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداری استان طی روزهای گذشته، انسداد راهی طی این روزها نداشتیم و ترافیک روان برقرار بوده است.

وی بیان کرد: همچنین با اطلاع رسانی ها و هشدارهای قبلی انجام شده مشارکت مردم و کاربران جاده ای هم طبق بازدیدهای شبانه روزی به نسبت بارش های قبلی بسیار بهتر بوده به طوری که هم اقدامات پیشگیرانه به درستی در حین بارش ها انجام و هم ترددی روان در طول این روزها برقرار شد.

مصدقی گفت: دمای هوا در ارتفاعات استان از جمله منطقه چهارباغ منفی 13 درجه، گردنه خوش ییلاق منفی هفت درجه و در منطقه درازنو منفی پنج درجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گلستان

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گلستان