مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:262023-01-11سياسي

معاون هماهنگ کننده بسیج: هدف امروز دشمن، مرجعیت رسانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حسین معروفی پیش ازظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه جهانیان هر قوم، ملت و امت انسان را با عقبه او می شناسد، اظهار کرد: عقبه استان گیلان با وجود هشت هزار شهید عقبه مقاومت و شهادت یعنی ایثار و فداکاری است که جای بسیار تامل دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در جهان کنونی گفت: اهمیت رسانه در شرایط فعلی بر کسی پوشیده نیست لذا باید تمامی جریان های انقلاب به این مسئله توجه کنند زیرا جنگ امروز جنگ ترکیبی و شناختی است و خط مقدم این جنگ رسانه ها هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم توجه تشکیل قرارگاه رسانه ای در بین جریان انقلاب افزود: باید یک قرارگاه رسانه ای در کشور در راستای مرجعیت رسانه ای ایجاد شود زیرا دشمن مرجعیت رسانه در جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.

معروفی یکی از وظایف اصحاب رسانه در کشور را جهت دهی در راستای امید آفرینی دانست و بیان کرد: یکی از وظایف اصحاب رسانه در کشور جهت دهی است زیرا رسانه می تواند با قدرت اقناع کنندگی خود جامعه را جهت دهی کند.

وی با بیان اینکه استکبار از طریق جنگ رسانه ای و ترکیبی سعی در تزریق نا امیدی در جامعه دارد، تصریح کرد: امیدآفرینی یکی از موضوعات جدی برای رسانه ها به ویژه رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگ کننده بسیج: هدف امروز دشمن، مرجعیت رسانه است

معاون هماهنگ کننده بسیج: هدف امروز دشمن، مرجعیت رسانه است