مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:252023-01-11سياسي

خانواده شهید «شفیعی» از سرداران مبارزه با آمریکا تجلیل شد


خانواده شهید نصرالله شفیعی از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و فرمانده نیروی دریایی سپاه تجلیل شد.

- بوشهر- خانواده شهید نصرالله شفیعی از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و فرمانده نیروی دریایی سپاه تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسم ویژه ای با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، فرمانده نیروی دریایی سپاه و معاون عملیات سپاه از خانواده معظم شهید والامقام سردار نصرالله شفیعی از حماسه سازان حماسه 16 مهرماه 1366 نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس تکریم و تجلیل شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی های این شهید والامقام، اظهار داشت: شهید نصرالله شفیعی یکی از همراهان غیور سردار شهید نادر مهدوی بود که با رشادت و غیرت مثال زدنی خود در آن حماسه جاودانه و ماندگار کرد و مایه عزت و آبرومندی نظام اسلامی شدند و افتخار به یاد ماندنی برای ایران و ایرانی رقم زدند تا جمهوری اسلامی ایران امروز سربلند و مستقل بماند.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری، افزود: ایثار، اخلاص، ولایتمداری و داشتن روحیه خستگی ناپذیر، خوش خلقی از ویژگی های منحصر به فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهید «شفیعی» از سرداران مبارزه با آمریکا تجلیل شد

خانواده شهید «شفیعی» از سرداران مبارزه با آمریکا تجلیل شد