مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:052023-01-11سياسي

کاهش آبگرفتگی معابر شهر یزد در قیاس با پارسال


به دلیل تعدد حفر چاه های جذبی و هدایت درست آب به جوی ها و به طور کلی با توجه به تمهیدات ایجاد شده، نسبت به گذشته آبگرفتگی در سطح شهر کمتر اتفاق افتاد.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به دلیل تعدد حفر چاه های جذبی و هدایت درست آب به جوی ها و به طور کلی با توجه به تمهیدات ایجاد شده، نسبت به گذشته آبگرفتگی در سطح شهر کمتر اتفاق افتاد.

عزیزالله سیفی صبح امروز چهارشنبه در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا در رابطه با بارندگی های اخیر استان، ضمن بیان این مطلب، تاکید کرد: البته در برخی نقاط شهر آبگرفتگی ایجاد شد، امید است شهرداری برای حل آبگرفتگی در این نقاط شهر نیز چاره ای اندیشیده و در اسرع وقت اقدام کند.

وی اظهار کرد: بارندگی اخیر نعمت پر برکتی است که در روستاها و شهر تشنه یزد، نوید بخش زمستانی پر بارش برای استان کویری یزد است و امیدواریم این بارش ها ادامه داشته باشد و از آن درست بهره برداری شود.

سیفی همچنین درباره مسیل شهر یزد مطرح کرد: متأسفانه در سال های گذشته مسیل شهر ادامه پیدا نکرده است و به همین دلیل آب به خوبی هدایت نمی شود، موضوعی که یکی از دغدغه های شورای ششم است لذا طرحی تهیه شده و در حال بررسی است که مسیل شهر ادامه یابد تا معضل آب های سطحی در یزد حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آبگرفتگی معابر شهر یزد در قیاس با پارسال

کاهش آبگرفتگی معابر شهر یزد در قیاس با پارسال