مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:552023-01-11سياسي

95 درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه 95 درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: اجرای دقیق وظایف و دستورات مقامات قضایی توسط ضابطین مورد حمایت مسئولان و قضات دادگستری کل استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رنجبر، مدیر کل معاضدت قضایی فراجا اظهار کرد: امروز جامعه با مشکلاتی مواجه است و نیروی انتظامی در سراسر کشور و خطوط مرزی با این مشکلات مبارزه و سرو پنجه نرم می کند، بنابراین حمایت از این نیروها در انجام مأموریت ها و ایجاد امنیت امری ضروری است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه سختی کار پرسنل خدوم انتظامی آنهم در سرما، گرما و کف خیابان در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه می طلبد که این قشر مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه پرسنل انتظامی در انجام وظایف ممکن است در شرایط بحرانی دچار خطا هم بشوند افزود: اقتدار نیروی انتظامی نباید با برخی خطاها و کوتاهی در انجام وظیفه سست شود و حضورقاطع، شجاعانه در صحنه ها و برخورد با جرایم مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه 95 درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است تأکید کرد: اجرای دقیق وظایف و دستورات مقامات قضایی توسط ضابطین مورد حمایت مسئولان و قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است

95 درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است