مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:552023-01-11اقتصادي

1000 میلیارد تومان به بهره برداری از آب های ژرف اختصاص می یابد


لایحه بودجه 1402، بودجه 10 هزار میلیارد ریالی را برای حفاری و بهره برداری از آب های ژرف و سایر فناوری های آب اختصاص داده است.

- لایحه بودجه 1402، بودجه 10 هزار میلیارد ریالی را برای حفاری و بهره برداری از آب های ژرف و سایر فناوری های آب اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز لایحه بودجه سال آینده به عنوان دومین لایحه تدوین شده توسط دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

جزییات ارقام کلی بودجه نشان می دهد که بودجه سال آینده از نظر منابع و مصارف در رقم 5261 هزار میلیارد تومان تراز می شود.

بودجه از دو بخش بودجه عمومی و بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت تشکیل می شود که بودجه عمومی شامل 2164 هزار میلیارد تومان است.

اجزای بودجه عمومی نیز شامل منابع عمومی بالغ بر 1984 هزار میلیارد تومان و درآمدهای اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی شامل 180 هزار میلیارد تومان است.

براساس بند ط تبصره یک لایحه بودجه نیز وزارت نفت مکلف است به میزان 10 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی خود و شرکت های تابعه را با هدایت و نظارت معاونت علمی و فناوری رییس جمهور با همکاری وزارت نیرو در فرآیند قابلیت سازی و توسعه فناوری و عملیات حفاری و بهره برداری از آب های ژرف و سایر فناوری های آب اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان به بهره برداری از آب های ژرف اختصاص می یابد

1000 میلیارد تومان به بهره برداری از آب های ژرف اختصاص می یابد