مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:202023-01-11سياسي

سفر معاون قوه قضاییه به هرمزگان برای معارفه بازرس جدید کل هرمزگان


رییس سازمان بازرسی کل کشور در بدو ورود به بندرعباس از سوی مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین مورد استقبال قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ذبیح اللّه خداییان چگنی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کل کشور امروز چهارشنبه 21 دی ماه 1401 در بدو ورود به بندرعباس از سوی مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان، مورد استقبال قرار گرفت.

رییس سازمان بازرسی کل کشور پس از دیدار با مقامات و مسئولین حاضر، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رییس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان، ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین هدف از سفر خود به استان هرمزگان را دیدار با مسئولان، بازدیدهای قضایی و اداری و برگزاری نشست هایی در این رابطه عنوان کرد.

لازم به ذکر است: خدایان در جریان سفر به بندرعباس ضمن حضور در مراسم تکریم مختاری و معارفه محمد اسمی مدیر کل جدید بازرسی هرمزگان، از این اداره کل و تعدادی از مراجع قضایی و ادارات و سازمان های استان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر معاون قوه قضاییه به هرمزگان برای معارفه بازرس جدید کل هرمزگان

سفر معاون قوه قضاییه به هرمزگان برای معارفه بازرس جدید کل هرمزگان