مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:252023-01-11سياسي

برگزاری نخستین رویداد دخترانه در میاندورود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود گفت: نخستین رویداد دخترانه شهرستان میاندورود ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ابوذر کاظمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه این مراسم ، اظهار کرد: امروز زن مسلمان و حجاب، چالشی عظیم برای غرب و استکبار جهانی است و نظام سلطه برای مبارزه با قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در جهان به دنبال تضعیف جایگاه زن و خدشه دار کردن هویت زن مسلمان و ایرانی است که تابه حال در این مسیر هم شکست خورده است.

  وی با اشاره به اهتمام ویژه نهادها، دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی برای ساخت و تولید محتوای فاخر و غنی به ویژه تولیدات و فعالیت های رسانه ای  در حوزه حجاب و عفاف ، افزود: مهم ترین هویت زن مسلمان ، حجاب است و نظام سرمایه داری به دنبال هویت زدایی از زن مسلمان در کشورهای اسلامی است.

  رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود به اهمیت برگزاری ولادت حضرت زهرا (س) در این برهه از زمان اشاره و تاکید کرد : حضرت زهرا (س)، الگوی علمی و عملی زن مسلمان است و باید مراسمات این بانوی ممتاز جهان اسلام باشکوه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد دخترانه در میاندورود

برگزاری نخستین رویداد دخترانه در میاندورود