مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:102023-01-11پزشكي

نظام سلامت کشور در مدیریت کرونا سربلند بیرون آمد


در زمینه مدیریت کرونا، آزمون و خطا و اشتباهات در همه کشورها وجود داشت ولی الحمدلله از نگاه مردم، نظام سلامت کشور ما از این آزمون سربلند بیرون آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی تحولات شیوع کرونا در دنیا و مسیر پیش روی ایران در مقابله با آن با حضور نمایندگانی از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان غذا و دارو، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، تولیدکنندگان واکسن کرونا، سازمان پدافند غیرعامل، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و اساتید حوزه سلامت در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این نشست به وظیفه این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز پژوهش ها، طبق اساس نامه و شرح وظایف خود، علاوه بر ارائه مشاوره کارشناسی و پژوهشی به مجلس شورای اسلامی، این وظیفه را در قبال قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم بر عهده دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات نظام سلامت در طول دوران کرونا، عنوان کرد: سابقا در نظرسنجی هایی که مرکز پژوهش ها در مورد ارزیابی نگاه مردم به عملکرد حوزه های مختلف انجام می داد، رتبه های اول متعلق به دفاع و امنیت بود اما برای نخستین بار در زمستان 1400، به دلیل عملکرد و مدیریت حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلامت کشور در مدیریت کرونا سربلند بیرون آمد

نظام سلامت کشور در مدیریت کرونا سربلند بیرون آمد