مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:102023-01-11دانش

واکنش جلیلی به گمانه رفتن از شریف و دبیری شورای عالی فضای مجازی


عضو شورای عالی فضای مجازی به زمزمه ها درباره تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی، انتخاب وی در این سمت و رفتن از دانشگاه صنعتی شریف واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پاسخ به این سوال که خبرهایی مبنی بر انتصاب شما به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی مطرح می شود، آیا این موضوع را تایید می کنید و قرار است ریاست دانشگاه صنعتی شریف را تحویل بدهید؟ گفت: این مدت خبر قطعی مبنی بر اینکه بنده در مسئولیت دانشگاه شریف نباشم مطرح نبود و نیست ولی زیر پوست شهر و همینطور دانشگاه مواردی مبنی بر تغییر ریاست دانشگاه شریف مطرح می شد.

رییس دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات وزیر علوم مبنی بر اینکه تغییر رییس دانشگاه شریف در اولویت نیست و همچنین خبرهای دیگری که پیوسته آمده بحث جا به جایی رییس دانشگاه به زعم بنده منتفی است.

جلیلی در ادامه تاکید کرد: فعلا در دانشگاه شریف هستم و خواهم بود تا زمانی که انرژی داشته باشیم.

رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره اخباری مبنی بر انتخاب او به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز توضیح داد و تصریح کرد: یک موقع هست که به هر دلیلی وزارت علوم تصمیم می گیرد که نفر دیگری رییس دانشگاه شریف باشد، در این صورت اگر قرار باشد با هر تدبیری و صلاحدیدی بنده رییس دانشگاه شریف نباشم، آن موقع انتخاب خواهم کرد که یا معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جلیلی به گمانه رفتن از شریف و دبیری شورای عالی فضای مجازی

واکنش جلیلی به گمانه رفتن از شریف و دبیری شورای عالی فضای مجازی